جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا

جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا

در این وبلاگ مطالبی در مورد تکنولوژی های روز ، بازی ها و... منتشر خواهد شد.
جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا

جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا

در این وبلاگ مطالبی در مورد تکنولوژی های روز ، بازی ها و... منتشر خواهد شد.

ریزر همراه با اینتل موبایل گیمینگ می‌سازد


شرکتی که نامش با محصولات و لوازم جانبی مربوط به حوزه گیمینگ گره خورده،و به کیفیت بالای محصولات گمینگ هم شهرت دارد  تصمیم دارد تا موبایلی هوشمند توسعه داده و آن را راهی بازار کند.   جالب است بدانید که همین شرکت مدتی پیش خبر داده بود که می خواهد در ماه اکتبر سال میلادی جاری، وارد بازار بورس هنگ کنگ شده و سهامش را به شکل عمومی عرضه کند. 
 حالا و در این میان بلومبرگ به نقل از منابع ناشناس خود گزارش می دهد که ریزر تصمیم گرفته تا موبایلی هوشمند توسعه دهد و بخشی از هزینه های این کار را هم از سرمایه هایی که از طریق فروش سهام به دست می آورد، تامین نماید.

بر اساس همین گزارش، ریزر برآورد می کند که می تواند با عرضه عمومی سهام، سرمایه ای ۳ الی ۵ میلیارد دلاری به دست آورد که رقم قابل توجهی در بین بورس‌بازی سال های اخیر استارتاپ ها و شرکت های تکنولوژیک است.

مدیرعامل ریزر قبلاً عنوان کرده بود که در سه سال اخیر، موفق به فروش محصولاتی به ارزش یک میلیارد دلار شده و با شرکت های بزرگی مانند اینتل همکاری داشته است.

ریزر به ارائه محصولات با کیفیت شهرت دارد و همین مسئله، تصمیم اخیر (و البته غیر رسمی) این شرکت در خصوص توسعه یک موبایل را در جایگاه قابل توجهی قرار می دهد. البته استراتژی های بعدی ریزر هم در نوع خود تعیین کننده هستند. این شرکت رابطه ای عالی با اینتل دارد و شاید بخواهد از پردازنده های این کمپانی در موبایل گیمینگ خود بهره گیرد. از سوی دیگر اینتل هم سال هاست که به دنبال یافتن موقعیتی مناسب برای ورود به دنیای اسمارت فون هاست.

شرکت ریزر استعدادهای لازم برای توسعه یک موبایل را هم اکنون در داخل مجموعه اش دارد. اگر به خاطر داشته باشید، مدتی پیش بود که استارتاپ «Nextbit»، سازنده موبایل Robin را خریداری کرد و به مجموعه خود افزود.

شاید بد نباشد این مورد را هم در نظر بگیرید که انتظار می رود درآمد کلی از بازار گیمینگ در سال جاری میلادی به ۱۱۷ میلیارد دلار برسید و در چنین بازار بزرگی، جای موبایل های گیمینگ به شدت خالی به نظر می رسد.

منبع:Bloomberg



نظر شما چیست آیا ریزر این ریسک را انجام میدهد؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.